Wednesday, April 20, 2011

strati oh strati



hari ni rabu 20hb-4-11...

esok khamis 21hb-4-11...ade exam stratigraphy and marine geology...
pagi2 plak tuh...pukul 8.30 pg...huhu awalnya...

adakah aku sudah bersedia????????????

huhu alwayz r blom...plak dh keje menghafal jea strati nie...aku yg lemah bab2 nk menghafal nie
tawakal jelah...

nk hafal dlm bilik pon cm xleh jea...sbb rumate pasang lagu time org nk study...errr sabar jelah...
kdg2 tension gak nk hafal dlm bilik nie...dgn keadaan rumate x begitu hormat yea...huhu

aku strees.aku tension.aku geram....nasib baik iman ni masih kuat di dada...
so, diamkan jelah n biarkan jelah...

sok nk jwb exam tawakal jelah...huhu xtawlah cmne nnti...
nsib bek 2 jam jea...huhu byk bende kne hafal nie...

errrr.....boleh ke aku???

(aku berkata dlm diri)

zaharah....

yakin boleh yea???
kau pasti boleh buat!!!!....percaye percaye percayalah!!!....
Allah pasti bersama dgn org yg sabar...
insyaAllah...

terima kasih ya Allah...
hanya Engkau sahaja yg aku ade saat ini...
berikanlah aku kekuatan dan kuatkanlah imanku...
berikanlah aku petunjukMU ya Allah...

I LOVE ALLAH...


No comments:

Post a Comment