Friday, April 15, 2011

Hari2 exam

15 April 2011

huhu...exam kimia td byk yg aku xleh jwb...cmne nie...tp aku tetap penuhkn jwpn jugak...
ntah pape je jwpn yg aku mengarotkn...harap btol r...harap2 lecturer bg markah kecian kt aku...huhu
equation reaction die r yg aku x taw wt tok bhgian B tuh...tp, bhgian A yg soalan 10 terakhir tuh aku lglah x bace langsong bab tuh...huu men tembak je jwpn...nasib jwpn pilihan...klo esei?mampus aku...huhu

However, Alhamdulillah dh abis 5 paper n tggl 3 paper lg...
huhu apalah bakal2 soalan yg akan kluar nnti tok geomorfologi n stratigrafi...
aku takot...tp aku lebih takotkn Allah s.w.t...

Ya Allah, Kau kuatkanlah imanku, kuatkanlah semangat aku tok study dgn keikhlasan n Kau berkatikanlah setiap pelajaran yg aku pelajari...
Amin Ya Robb...

PEACE NO WAR!!! ^_^

No comments:

Post a Comment