Sunday, April 17, 2011

geomof oh geomof...

18-Apr-11

huhu nk menangis, nk menjerit, nk meloncat sume ade bercampur baur dlm diri ku ni....
aku xdpt nk jwb geomof dgn sempurnanya...maaf Dr. Anizan yg tersenyum shj melihatkn aku n pelajarnya menjawab soalannya yg sebenarnya senang...
tp,,,,,
aku x tahulah knape xleh jwb n aku tgk kwn2 aku yg len pon terkial2 nk jwb soalan...hmmm
aku plak dh duduk barisan kedua belakang Hafiz dr depan...depan lecturer2, depan Dr. Anizan, dekat ngn pintu...asyik nampak pengawas ke hulu ke hilir kt depan tuh...err geram pon ade nk marah pon ade...menggangu kosentrasi org nk jwb exam jea...ish3...
then kt bhgian btol2 atas dpn aku duduk uh, ade lecturer yg siap dok mkn2 lg...plak dh perut aku ni tgh lapar time jwb exam td...ish3...xpelah lecturer kn...huhu

banyak jwpn yg aku x brape pasti btol ke x...n aku harap betul n boleh diterima pkai r jwpn uh dgn ade jwb bhs BI n BM....haha
harap Dr. Anizan faham n bg markah kesian kt aku ke...huhu

pasni exam stratigrafi dan geologi samudera ari khamis 21/4....plak dh x bce ape lg n nsib bek ade mase lg 2 ari sblom exam...arap aku dpt prepare ngn baiklah...aku xnk dpt fail n kne mengulang lg...mid sem dh teruk, so tok final jgn bg terok ye zaharah!!! huhu chaiyok3...aja2 fighting!!!

PEACE NO WAR!!!! 6_^

No comments:

Post a Comment