Wednesday, August 3, 2011

Teringat Zaman Matrikulasi



Pada tanggal May,2009...aku mula memasuki matrikulasi johor di tangkak...
mula2 masuk bilik, aku smpai dulu pastu hajar then fatin n miza...
huhu nasib baik sume roomate baik2 n okay...

Nilah aku n roomate2...


Dpt masuk praktikum fizikal 21 n kuliah 3 (dr F17 to F21)...
okaylah n best gak....mula2 masuk terfikir nak tukar sains hayat tp ble dh fikir punye fikir n wt solat istikharah, tak jd nk tukar n teros kn je ke fizikal...



Lame kelamaan best pulak n senang nk skor fizik lak tuh...aku fikir time tu mungkin inilah jalan terbaik ku yg telah Allah rancangkan padaku..

Alhamdulillah...terima kasih ya Allah krn telah mengatur kehidupan ku yg terbaik...

Sem 1 dpt 3.67 n sem 2 dpt 3.9...keseluruhan dpt 3.78...alhamdulillah...

Lepas tu tros apply Geologist kt UKM, UM n UMS...
minat geologist ni time form 5 sbb cikgu Geografi, Puan Asma dahulunye pelajar Geology...
die kate best n dapat keliling dunia...wahhh bestnye...
aku pon tros rase minat sbb aku pernah berimpian nk keliling dunia...
dan inilah jalan terbaikku dgn memilih Geologist....

Syukur...Syukur...Syukur...Alhamdulillah...

I LOVE U, YA ALLAH... (^^,)


10 comments: